Powered By Blogger

Ahad, 23 Oktober 2011

MILIK SIAPAKAH HATIKU INI???

siapakah yang akan memiliki hatiku ini...
adakah orang yang sudi memiliki hatiku ini...
pantaskah aku untuk dimiliki...
aku hanyalah seorang gadis yang biasa...
tiada rupa yang menarik...
tetapi aku juga punyai perasaan ingin disayangi dan dicintai...
tetapi siapakah lelaki itu...
bilakah dia akan muncul dalam hidupku...
tetapi setelah dia ku miliki adakah dia benar-benar mencintaiku...
adakah dia benar-benar menyayangiku...
bilakah persoalan ini akan terungkai...
sampai bilakah harus aku terus menanti...
adakah aku terlalu berangan-angan untuk dimiliki....
kenapa begitu susah untuk aku memiliki sebuah cinta yang suci...
milik siapakah hatiku ini...
siapakah yang akan bertahta di dalam hatiku ini...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan