Powered By Blogger

Sabtu, 15 Oktober 2011

S@h@b@t!!!!!!~~~~

siapakah sahabat anda....
siapakah sahabat dalam kehidupan anda....
adakah sahabat amat penting dalam kehidupan anada.....
pada saya sahabat amat penting dalam kehidupan saya...
siapalah saya tanpa sanhabat saya.....
sahabat merupakan keluarga kedua dalam hidup saya....
semua orang adalah sahabat saya....
hargailah mereka...
sayangilah mereka...
bolehkah sahabat menjadi kekasih kita....
bagi sesetengah orang mungkin boleh mungkin tidak....
ape-ape pon merekalah sahabat kita...
ibu bapa,adik beradik,kawan-kawan.....
merekalah sahabat kita yang teristimewa....
perkenalan terjadi di mana-mana sahaja....
sekolah,IPTA,laman maya....
pada saya anda semua adalah sahabat saya.....
saya sayangkan kalian semua....
terima kasih kerana menerima diri saya sebagai sahabat kalian....
bulan dan bintang juga sahabat kita....
setia menemani malam-malam kita.....
pendengar yang setia.....
haiwan peliharaan kita juga sahabat kepada kita...
penyeri kehidupan kita....
teman yang setia.....
sahabat terim kasih diatas segala-galanya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan