Powered By Blogger

Jumaat, 14 Oktober 2011

bilakah akan berakhir??!!

ainie aku ngn dia nk kuar…
die nk bawa aku g tempat rhsia….
xsabr rasenye…
die ckp aku permaisuri hidup die…
aku pon ssuh nk percaya…
manis budi bicara…
adakah semanis hati budinya…
abg kita nk kemna…
kenpa perlu rahsia….
kan kita dh berjanji xkan ada rhsia antra kita….
baiklah syng ikut ckp abg…
abg xpe tempt nie….
abg tipu syng ye…
tpi nie bkn tempat yg abg ckpkan….
aku terdiam bila aku ternmpak orng2 didepanku….
ya allah……..
bkn ini yg aku pinta…
hidup yg bagaikan sang puteri di kayangn…….
kini bertukar mnjadi sang tikus yg ketakutan…….
lorng itu….
kini mnjadi kediamanku……
pokok bonsai mnjadi peneman diriku…
walaupon hodoh ttpi aku xpeduli….
hanya dia yg mahukan aku…
abg…..
ya syaitan yg bertopengkan manusia……
mungkin dia sudh hidup mewah…
mnjadi maharaja di dunia kayangn….
aku…
ditinggalkan setelah maduku dihabiskan….
kini aku dibuang ke dunia nyata…
kini aku digelar kupu-kupu malam….
bilakah akan berakhir…..
aku tiada jawapannya….
ya allah…
masihkah ada tempat bagiku disisimu….
ampunkanlah dosa-dosaku ya allah…
dlu aku bagaikan puteri kayangn…
kini aku hnya boneka jalanan….
ibu….
dimana ibu skrang…
puteri syngkn ibu…
puteri rindu kn ibu….
ibu mcm mne ibu tau puteri dekat sni…
knpe ibu diam..
muka ibu cntik sngt…
ibu jgn tingglkn puteri ibu….
aku mimpikan ibu…
tpi kenapa ibu nmpk lain…
ibu boleh nmpak aku…
ibu aku buta Puteh…
bagaikan di panah sang halilintar…
merpati mmbawa khabar…
ibuku kini berada di syurga firdausi…
mimpi indah ku semalam,….
ya ibu dtng menemuiku…
buat yg terakhir kalinya..
bilakah akn berakhir…..
sampai bila aku akan hidup begini…
sang kupu-kupu malam….
lorong sempit mnjadi syurgaku…
ice,estacy dan syabu menjadi darah dan dagingku…jarum menjadi sahabtku…
bilakah akan berakhr……..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan