Powered By Blogger

Ahad, 16 Oktober 2011

HaTiKu DiLuKaI LaGi!!!!

kenapa mesti aku....
apakah salahku....
aku begitu setia padamu....
tetapi mengapa aku dilukai....
aku begitu setia pada cintamu....
tidak pernah sekali pon aku mendustai cinta kita...
tetapi kenapa dan mengapa kau berubah hati....
cinta yang ku berikan ikhlas...
tidak mungkin aku akan mendustainya....
siapakah perempuan itu....
kenapa mereka begitu mesra....
adakah disebabkan perempuan itu....
cintaku yang tulus suci ini didustai...
tetapi mengapa....
apa yang kurang pada diriku...
aku menyayanginya......
bagaimana aku hendak melupakannya....
begitu banyak kenangan kami bersama....
tetapi mengapa ini harus terjadi....
hatiku dilukai lagi...
adakah aku tidak layak untuk dicintai...
adakah aku tidak layak untuk disayangi...
aku juga punya hati dan perasaan...
aku juga ingin menyayangi dan disayangi...
ya allah ya tuhanku...
kau pertemukanlah aku dengan insan yang benar-benar menyintaiku....
insan yang benar-benar menghargai diriku....
insan yang menghargai cinta ku dengan tulus...
insan yang akan menerangi kembali kehidupanku...
ya allah ya tuhanku aku mohon kepadamu....
andai diriku ini masih layak untuk dicintai...
kau pertemukanlah aku dengannya....
aku berjanji kepadamu ya allah...
aku akan menyayangi dirinya bagaikan nyawaku..
aku tidak akan mendustai dirinya.....
sebagaimana yang telah terjadi kepada diriku....
siapakah insan yang teristimewa itu...
insan yang bakal mewarnai kehidupanku....
insan yang akan menghargai diriku ini....
semoga hatiku tidak akan terluka lagi buat kali kedua....
semoga kehidupan ku selepas ini tidak lagi suram...
penantian suatu penyeksaan...
tetapi akan ku harunginya....
untuk mengejar kebahagiaanku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan