Powered By Blogger

Sabtu, 24 Mac 2012

TeRiMa KaSiH CiNtA

dulu hatyku pernah dilukai oleh sidia,
hatyku begitu sakit untuk melaluinya,
namun aku tabah menghadapinya,
padaku ianya dugaan alam percintaan,
walau sesakit mana sekalipon aku harus mengharunginya,
setelah sekian lama dirimu hadir dalam hidupku,
memberikan sinar yang selama ini aku impikan,
kau membawa kecerian di dalam hidupku,
aku bahagia dapat mengenali dirimu,
kini kurasa diriku begitu bahagia sekali,
dirimu menerimaku seadanya tanpa paksaan,
kau melayani diriku seperti seorang puteri,
aku berasa sungguh bahagia dan gembira,
terima kasih kerana hadir dalam hidupku,
walaupun perkenalan kita hanya seketika,
namun aku bisa menyayangimu seperti sudah bertahun mengenalimu,
aku berharap semoga perkenalan kita akan kekal selamanya,
aku tidak sanggup untuk kehilangan dirimu,
aku amat menyayangi dirimu sepertimana aku menyayangi diriku,
dirimu amat berharga bagiku kerana dirimu ibarat nyawaku sendri,
diriku tidaklah secantik puteri kayangan,
namun diriku punya satu haty yang tulus mencintai dan menyayangimu,
aku bukanlah seorang yang memilih siapa pasanganku,
aku sudah cukup bersyukur andai ada yang sudi menyayangi diriku seadanya,
aku tidak punya harta atau wang yang boleh kuberikan,
namun aku akan mengabdikan diriku buatmu andai dirimu bisa menerima diriku,
aku sanggup hidup susah dan senang bersamamu,
aku berharap agar dirimu bahagia bersamaku,
aku sentiasa mendoakn dirimu agar sentiasa dilindungi oleh-Nya,
salam kasih salam sayang salam cinta dan salam penuh ingatan buatmu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan