Powered By Blogger

Khamis, 29 Mac 2012

~~~ KaU YaNg TeRiNdAh ~~~

kehadiranmu membawa cahaya kegembiraan...
kehadiranmu memberikan sinar kebahagiaan...
kehadiranmu memberikan diriku satu semangat...
semangat untuk aku meneruskan kehidupanku...
disaat aku ingin terjatuh kau datang membantu...
kau memberikan semangat untukku terus berjuang...
kehadiranmu begitu bermakna buat diriku...
kau adalah insan yang di kirimkan oleh-Nya...
andai dirimu tiada mungkin kehidupanku tidak seindah ini...
mugkin diriku kini seperti sebuah boneka hidup...
hidup seperti manusia yang tidak berperasaan...
hidupku sudah tidak bermakna lagi...
seperti pepatah"cinta ini membunuhku"...
cinta telah membunuh kebahagiaanku yang ku kecap selama ini..
cinta telah membuatkan kehidupanku musnah...
kehidupanku yang dahulu bagaikan taman bunga...
kini bagaikan tanah gersang yang suram...
tiada lagi gelak tawa yang hadir dalam hidupku...
hidupku dahulu begitu indah kurasakan dengan adanya cinta...
namun kini semuanya hanyalah kenangan silamku...
ianya benar-benar menyakitkan bagi diriku...
bagiku kini tiada lagi perkataan"CINTA" dalam kamus hidupku...
namun sampai bilakah aku harus begini hidup tanpa cinta...
kehadiranmu memberikan aku sinar yang aku cari selama ini...
kau membangkitkan semangat untukku terus berdiri...
kau membantu aku mencari semula cinta dalam hidupku...
kau telah mewarnai semula kanvas putih di dalam hatiku...
kini kanvas hatiku telah bersinar kembali seperti dahulu...
penuh dihiasi dengan benih-benih cinta yang dikau taburkan...
hanya perlu disiram dengan kasih sayang yang ikhlas...
disemai dengan baja kejujuran dan kesetiaan...
kau adalah anugerah yang terindah yang telah dikurniakan oleh-Nya...
aku bersyukur kehadrat illahi atas kurniaannya ini...
aku berterima kasih kepadamu kerana hadir didalam hidupku...
kau yang terindah...
     












 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan