Powered By Blogger

Jumaat, 30 Mac 2012

~~ IzInKaN AkU PeRgI~~

kehadiranmu begitu berharga bagiku...
kau membawakan sinar kebahagiaan...
aku begitu bahagia berada disampingmu...
kau melayaniku tanpa merasa jemu...
kau memberikan apa yang aku inginkan...
aku tidak sanggup untuk kehilanganmu...
kita berjanji akan sentiasa bersama-sama...
walauapapun yang terjadi kita akan harunginya bersama-saman...
namun apa yang kita rancang tidak semuanya indah...
kasih sayang kita di uji dengan ujian yang begitu besar...
hanya allah yang tahu apa yang kurasakan...
kini kehidupanku tidak lagi seperti dahulu...
tiada lagi gelak tawaku yang kedengaran...
hanya tangisan dan kesuraman yang menemaniku...
kini aku meniti hari-hari yang mendatang dengan hati yang kosong...
namun dia tabah melayani kerenahku...
dia tidak pernah sekalipun menyesal dengan apa yang telah terjadi...
aku pernah memintanya melepaskanku...
aku tidak sanggup melihat dia menjagaku siang dan malam...
aku tahu dia berpura-pura tabah di hadapanku...
aku tahu dia pernah menangis kerana aku...
aku tahu dia tidak sanggup untuk berpisah denganku...
namun permintaanku dibiarkan sepi tanpa jawapan...
aku tahu dia sedih atas apa yang terjadi kepadaku...
aku tidak sanggup untuk berpisah dengannya...
namun takdir tuhan tidak siapa yang dapat menghalangnya...
abg izinkan aku pergi...
semoga abg tabah menjalani hidup yang mendatang tanpa kehadiranku...
ingatlah bahawa aku sentiasa disisimu walaupon aku sudah tiada lagi...
meninggalkan dirimu adalah sesuatu yang paling menyakitkan...
aku tidak sanggup untuk menghadapinya...
namun kita hanya merancang namun allah yang menentukan...    
ingatlah aku dalam setiap doamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan